Politika otkazivanja
Otkazivanje & Povrat
MAXKO Hosting računi postavljaju se na pretplatu. MAXKO Hosting korisnici mogu otkazati svoje račune u bilo kojem trenutku, ali će dobiti punu naknadu usluge samo ako je zahtjev za otkazivanje izvršen u roku od 3 dana od kupnje računa, u skladu s našom Politikom jamstva za povrat novca Da biste otkazali račun, Korisnik treba poslati e-mail i pružiti sve vjerodostojnosti koje je zatražio MAXKO Hosting. Ostali oblici zahtjeva za otkazivanje neće biti prihvaćeni. Bilo koji poticaji (besplatni bonusi itd.) Koji se nude kupcu prilikom prijave bit će otkazani. Nadogradnje usluge i obnove planova web hostinga tretiraju se kao nepovratne usluge (vidi dolje) i ne mogu se otkazati ili vratiti nakon što se aktiviraju na zahtjev kupca. Kasnije otkazivanje, kao i računi koje MAXKO Hosting otkazuje. Zbog kršenja TOS-a (gdje je kupac odlučio na kršenje pravila) ne ispunjava uvjete za 3-dnevni povrat novca. Svi zahtjevi za povrat novca koji su plačeni debitnim / kreditnim karticama sa VISA, MasterCard, American Express i Discovery plaćanja obrađuju se u roku od 48 sati od podnošenja zahtjeva za povrat sredstava (putem e-pošte, kao što je spomenuto gore). Sredstva će biti vraćena na klijentsku kreditnu / debitnu karticu i utjecati na saldo klijentove kreditne / debitne kartice u skladu s uvjetima pružanja usluge izdavatelja kreditne / debitne kartice. Svi podnjeti zahtjevi za povrat novca plačeni putem PayPal-a obrađuju se u roku od 48 sati od podnošenja zahtjeva za povrat (putem e-pošte, kao što je spomenuto gore). Sredstva će biti vraćena na PayPal račun klijenta i utjecati na PayPala klijenta u skladu s uvjetima pružanja usluge PayPal.
NOVČANA POVLAČNA POLITIKA JAMSTVA
MAXKO Hosting nudi 3-dnevni povrat novca. Ako niste zadovoljni našim uslugama hostinga, možete poslati zahtjev za povrat novca na vašoj Kontrolnoj ploči ili e-poštom poslati na maxko@maxko.org i dobiti punu naknadu za svoj hosting plan u roku od 3 dana od dana Kupnje računa. Sve uplate i sva plaćanja putem Western Uniona ili bankovne transakcije nemogu biti vraćena i ne podliježu 3-dnevnom novčanom jamstvu.
BESPOVRATNE USLUGE
Usluge bez povrata sredstava: sve nadogradnje usluga, dedicirani serveri i planiranje usluga obnove kupljenih na Kontrolnoj ploči. Svaki iznos povrata koji se vraća kupcu u skladu s našim 3-dnevnim novčanim jamstvom neće uključivati troškove nepovratnih usluga (ako ih ima) koji su kupljeni s kupčevim planom pri prijavi (tj. Kupac Bit će izdan djelomični povrat na originalnu transakciju ako je kupio nepovratne usluge unutar hosting računa).
STONIRANJE UPLATA
Povrati na uplate ne smatraju se načinom vraćanja novca. Svaki klijent koji pokreće storniranje kreditne kartice kao odgovor na račun ili nalog koji je postavljen na MAXKO Hosting (odnosno, MAXKO doo) bit će podložan potpunoj istrazi. Prilikom prijave hostinga korisničkog račun putem MAXKO Hosting, korisnici se slažu s uvjetima iznešenim u našim Pravilima o prihvatljivom korištenju (AUP) i Uvjetima pružanja usluge. Dakle, MAXKO Hosting, kao i naši ovlašteni trgovci na malo (PayPal, Skrill), pozivaju se na ove dokumente kao dokaz za Klijentov ugovor, posebice u slučaju da klijent pošalje uplatu na temelju bodova koje je on ili ona prvo prihvatili, ali sada pokušavaju opovrgnuti. Ako / Kada primimo izvješće o storniranju, prvi korak našeg MAXKO Hosting tima bit će pokušati kontaktirati korisnika. U međuvremenu, korisnički račun će biti obustavljen (kako bi zaštitio naš sustav od prijevarne aktivnosti i zloupotrebe) i ostat će suspendiran sve dok se razlozi storniranja ne pojave i odlučivanje je poduzeto prema postupku. Ako je storniranje izvršeno zbog nekog nesporazuma, postupak obnavljanja postupka započet će s našim ovlaštenim trgovcima i račun će biti ponovno aktiviran. Ako je korisnik poslao zahtjev za povrat na temelju neutemeljenih argumenta (prema vlastitoj procjeni i ovim Uvjetima pružanja usluge), pokrenut će se rasprava s našim ovlaštenim trgovcima u kojima su Uvjeti pružanja usluge za web hosting i prihvatljiva pravila korištenja usluge MAXKO Hosting Poslužit će kao dokaz ugovora Klijenta. Trgovci će tada, uzimajući u obzir sve odredbe ovih pravnih dokumenata, odlučiti da li Klijent ima dovoljno osnova za storniranje ili MAXKO Hosting ima pravo na povratnu uplatu. U slučaju da povrat storniranja potječe od lažnog korisnika i ne može se pokrenuti postupak obratnoga plaćanja, tada će odgovarajući račun za hosting ostati obustavljen.
KONTAKTIRAJTE NAS
Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s pravilima otkazivanja, možete nas kontaktirati koristeći podatke u nastavku.
MAXKO DOO.
44000 SISAK
Hrvatska
maxko@maxko.org
Zadnje uređivanje 05.06.2013